سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه، حکمت را ثمر می دهد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 92 آبان 27 , ساعت 12:25 صبح
دوشنبه 92 آبان 27 , ساعت 12:25 صبح

دانلود Agent Dash - بازی موبایل مامور مخفی

شما با بازی ای همچون بازی temple run مواجه هستید،با تمام سرعت بدوید مردم و ملکه کشور به کمک شما احتیاج دارند. شما در این بازی در نقش یک جاسوس هستید. این بازی از نوع بازی های رانینگ می باشد که در طول مسیرتان باید از موانع سر راهتان گذشته، از زیر کامیون ها عبور کرده و سختی های زیادی را تحمل کنید. برای سرعت گرفتن می توانید از موشک های جلو برنده و بالن ها و وسایل دیگر کمک بگیرید. 
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




دوشنبه 92 آبان 27 , ساعت 12:25 صبح

دانلود Mozilla Firefox v25.0.1 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.

بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.
ادامه مطلب/دانلود...




دوشنبه 92 آبان 27 , ساعت 12:25 صبح

دانلود AndroZip File Manager - نرم افزار موبایل مدیریت فایل

(92/8/25) تغییرات:

به روز رسانی نسخه آندروید

AndroZip Pro File Manager یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای مدیریت فایل اندروید است. این نرم افزار امکان مدیریت فایل، مدیریت آرشیو، بکاپ گیری از نرم افزار، Task Manager، جستجوی فایل، نصب نرم افزار، ارسال فایل، انتقال، کپی و حذف فایل، ساختن فایل زیپ و... را به کاربر می دهد. در حقیقت این نرم افزار بی نطیر کار چند نرم افزار مختلف را به خوبی انجام می دهد. ویژگی اصلی و کلیدی این نرم افزار پشتیبانی کامل و همه جانبه از فایل های فشرده و آرشیو است. این برنامه از فایل‌های ZIP، RAR، TAR، GZIP، BZIP2 و 7ZIP پشتیبانی می کند. همچنین اکستراکت کردن فایل های فشرده پسورد دار را نیز به خوبی انجام میدهد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




دوشنبه 92 آبان 27 , ساعت 12:25 صبح

دانلود Sliding Messaging - نرم افزار موبایل مدیریت پیامک ها

این برنامه برای مدیریت آسان پیامک ها در گوشی آندروید شما می باشد که در این نسخه به طور کامل و بدون مشکل خاصی می تواند جایگزین قسمت پیامک های پیش فرض گوشی شود. از ویژگی های این برنامه  می توان به شروع یک مکالمه جدید با استفاده از منوی کشویی، مدیریت چیام های قدیمی تنها با یک کلیک، پشتیبانی از سرویس MMS به صورت نا محدود، قابلیت انتخاب قالب های گوناگون، تنظیم اندازه متن، قابلیت باز کردن چندین پیام به صورت همزمان و... اشاره کرد. 
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ