سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بنده ای را که دهان خود را می گشاید و می گوید : «بارالها ! به من روزی بده» ؛ ولی دست از طلبِ روزی می کشد، دشمن می دارد . [.امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 92 آذر 28 , ساعت 2:41 عصر
Gom PlayerGOM Player 2.2.56 Build 5183 Final یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

 


پنج شنبه 92 آذر 28 , ساعت 2:41 عصر
soft98iDeer Blu-ray Player 1.4.5.1442 پلیری قدرتمند با امکانات مختلف و کم نظیر برای پخش انواع دیسک های DVD ,CD و Blu-ray می باشد که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه پشتیبانی کامل و مثال زدنی از دیسک های Blu-ray می باشد. این نرم افزار، پخش ویدئو و صدا با کیفیت بالا و همچنین پخش آسان بلوری، فایل های Blu-ray ISO، دی وی دی و سایر ویدئوها نظیر CD, MOV, AVI, MOV, FLV, WMV, MP4, MPEG, RMVB و … را با یک رابط کاربری ساده و دوستانه برای شما تضمین می کند. دیسک های بلوری از ظرفیت بالاتری نسبت به دیگر دیسک ها برخوردار می باشند و در آن ها حجم وسیع تری از اطلاعات را می توان جای داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت اجرای و پخش تصاویر با صدای دالبی با کیفیت بالا می باشد. این نرم افزار همچنین قادر است تا به صورت خودکار رمز دیسک های بلوری را حذف کند.


سه شنبه 92 آذر 19 , ساعت 12:55 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ