سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه عاشق شود و [عشق خود را] پنهان دارد و پاکدامنی ورزد، خداوند، او را بیامرزد و به بهشت درآورد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 92 شهریور 8 , ساعت 2:48 عصر

دانلود Kids English vocabulary - نرم افزار موبایل آموزش زبان انگلیسی به کودکان

Kids English vocabulary برنامه ای ساده برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. واژگان انگلیسی به همراه تصاویر و تلفظ آنها تنها با یک لمس ساده نمایش داده می شوند. تنها کافی است طبقه مورد نظر را از بین طبقات مختلف موضوعی انتخاب کنید. کودکان و نوجوانان می توانند با یادگیری این کلمات، پایه های زبان انگلیسی را تقویت کرده و مشکلاتشان را در این درس برطرف کنند. این برنامه شبیه یک بازی خواهد بود و کودکان می توانند حین یادگیری، با تصاویر بازی کنند.
ادامه مطلب/دانلود...




جمعه 92 شهریور 8 , ساعت 2:48 عصر

دانلود Photoinstrument v6.2 Build 620 - نرم افزار ویرایش و رتوش تصاویر

از خوب به نظر نرسیدن پوست خود در تصاویر ناراحت نباشید.
همیشه یکی از مواردی که کاربران به آن توجه دارند این است که آیا ابزاری هست که بتواند چین و چروک های موجود در تصاویری که با دوربین های دیجیتالی گرفته شده اند را ویرایش نموده و از بین ببرد؟ شاید اولین نرم افزاری که به ذهن می رسد همان ابزار معروف Adobe یعنی Photoshop باشد. در این که این نرم افزار بهترین نرم افزار دنیا در زمینه ویرایش تصاویر به شمار می رود شکی نیست اما استفاده از آن هم به همین آسانی ها نبوده و نیاز به یادگیری داشته و کسانی در استفاده از این ابزار موفق هستند که به صورت حرفه ای با آن کار کرده و انواع ترفند های آن را بتوانند در جای مورد نظر استفاده کنند. پس چاره کار در مورد روتوش تصاویر چیست؟ نرم افزاری در زمینه ویرایش و روتوش تصاویر وجود دارد که در کمترین زمان ممکن و به فاصله ی چند کلیک ساده ، کارهای اعجاب آوری را انجام می دهد، به طوری که اگر کسی تصاویر اولیه را ندیده باشد باور نخواهد کرد که تصاویر مورد ویرایش قرار گرفته است. این نرم افزار در حقیقت یه گریمور حرفه ای برای ویراستارهای تصاویر است.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




جمعه 92 شهریور 8 , ساعت 2:48 عصر

دانلود Temple Run: Brave - بازی موبایل فرار از معبد: دلاور

(92/6/8) تغییرات:

- اضافه شدن نسخه iOS
- به روز شدن نسخه اندروید

در بازی زیبا و پرطرفدار Temple Run: Brave شما یک تندیس طلایی را برداشته اید و با این کارتان ارواح زندانی که در معبد بوده اند آزاد شده اند. حال شما باید با تمام نیروی خود با آنها بجنگید و فرار کنید.
ادامه مطلب/دانلود...




جمعه 92 شهریور 8 , ساعت 2:48 عصر

دانلود CloneDVD Ultimate v7.0.0.3 - نرم افزار کپی دی وی دی

CloneDVD یک نرم افزار انعطاف پذیر و با استفاده ای آسان است که برای کپی فیلم های DVD از آن استفاده می شود. این نرم افزار بدون اینکه نیازی به تنظیمات خاص داشته باشد این امکان را برای شما فراهم می کند تا از DVD هایی که کدهای محافظتی برای رایت و کپی دارند، کپی برداری کنید و در صورتی که DVD های شما دارای قفل های CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS باشند CloneDVD به راحتی و تنها با یک کلیک می تواند این محدودیت ها را حذف کند تا شما قادر باشید آزادانه به کپی برداری از فایل های مورد نظر خود بپردازید. بنابراین شما قادر خواهید بود تا از DVD خود یک کپی تهیه کنید، به ذخیره سازی آن روی هارد دیسک بپردازید و یا یک فایل ISO از آن تهیه کنید. همچنین شما می توانید به سفارشی سازی دی وی دی خود بپردازید و یا حتی سایز ویدیو مورد نظر را تغییر دهید.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




چهارشنبه 92 شهریور 6 , ساعت 11:18 صبح

دانلود Triazzle Island - بازی جزیره ترایزل

با حل نمودن پازل های منحصربفرد در بازی Triazzle Island به جزیره شگفت انگیز Triazzle سفر نموده و اسرار آن را کشف کنید. در هر مرحله از بازی شما باید تکه های هر پازل را در کنار هم قرار داده و با دوران های مناسب، به آبزیان موجود در پازل جان تازه ای ببخشید. مراحل پی در پی، طراحی گرافیکی زیبا و انیمیشن های خیره کننده می توانند ساعت ها شما را سرگرم کنند.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




<   <<   6   7   8      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ