سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی را که برای برادرانشروی در هم می کشد، دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 11:18 صبح

دانلود Mulan 1998 - انیمیشن مولان (دوبله فارسی)

(92/6/21) تغییرات:

نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p اضافه شد.

مولان یک دختر شجاع چینی است که برای نجات پدر بیمارش از مرگ در ارتش مخفیانه خود را به عنوان یک پسر جا می زند و به جای پدرش وارد ارتش می شود و در این مسیر به یکی از قهرمانان افسانه ای چین مبدل می شود ...

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 11:18 صبح

دانلود FIFA 2014 DEMO - بازی فیفا 14 نسخه دمو

(92/6/20) تغییرات:

فایل Fix اضافه شد.
برای اجرای بازی مراحل را دقیق اجرا کنید.

FIFA 14 عنوانی است که به جرات می توان آن را بهترین  بازی در تاریخ
عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های
دسته ی 3 بعضی از کشور ها ، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی
دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد. عنوان FIFA
14 قرار است برای پلتفرم های هر دو نسل عرضه شود ولی تغییرات اصلی این
بازی در نسل بعد قابل مشاهده می باشد. ویژگی های \Pro Shot\, \Teammate Intelligence\ و \Variable Dribble Touches\ جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است ، شما دیگر با بازیکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد ، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به، جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.


ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » بازی » ورزشی
برچسب ها: , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 11:18 صبح

دانلود Adobe Flash Player v11.8.800.168 x86/x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




    پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 11:18 صبح

    دانلود Java Platform Kit - مجموعه ابزارهای پلاتفرم جاوا برای ویندوز

    جهت اجرای نرم افزار ها و ابزار های تحت وب ایی که به زبان برنامه نویسی جاوا ساخته شده اند شما نیاز به نصب نرم افزار Java SE Runtime Environment تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

    تاریخچه زبان جاوا:
    زبان جاوا در سال 1991 ایجاد شد و در ابتدا Oak نام گرفت. پیدایش آن از پروژه ای به نام Green منشا گرفت که زیر نظرJames Gosling و با هدف اتوماسیون وسایل خانگی دنبال می شد. و Oak را در برنامه ریزی این دستگاه ها به عنوان زبانی قدرتمند به کار گرفتند. ولی تا سال 1994 این پروژه در ناامیدی دنبال می شد تا اینکه این تیم توسعه پس از تغییر رویه اینترنت را در اهداف کار خود گنجاند. Oak به Java تغییر نام داده شد تا بتواند به عنوان نشان تجاری ثبت شود.Netsccap Navigator 0/2 در سپتامبر سال 1995 از این زبان که به صورت Applet، به کار می رفت پشتیبانی کرد و Microsoft در اواخر سال 1995 آن را به کار گرفت. از آن زمان به بعد توانایی های این زبان رو به فزونی گذاشت.
    ادامه مطلب/دانلود...




    پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 11:18 صبح

    دانلود KMPlayer v3.7.0.107 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

    می دانید که برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و آن اینکه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی کند و یا اینکه نصبش فضای زیادی را اشغال می کند و بسیاری از مشکلات دیگر که حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
    اما نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش کند.
    ادامه مطلب/دانلود...

    مطالب مرتبط:




    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ